1 stycznia 2010

"jakieś myśli ledwie poukładane zrzucisz mi do skrzynki ze spamem"

Tę notkę piszę tak naprawdę 19 listopada 2010 ale chciałabym żeby pojawiał się jako pierwszy na tym blogu.
Nie wszystko co jest tu dostępne do czytania powstało na potrzeby tego bloga, część powstała kiedy jeszcze pisywałam na mylogu czy nawet na onecie. Zdjęcia na blogu są wyłącznie mojego autorstwa. Postanowiłam, że fajnie by było zgromadzić w jednym miejscu wszystko co się zachowało do czytania mojego autorstwa.

Mam prawie 18 lat, bywam dziennikarką, fotoreporterką, aktorką, opiekunką, licealistką, córką, podróżniczką, fanką, przyjaciółką, wrogiem. Piszę bo lubię, nie obchodzi mnie to czy ktoś to przeczyta, czy się zgadza czy nie.

Nie lubię kiedy ktoś kłamie i nie ma odwagi się do czegoś przyznać.

Kocham kabaret, z roku na rok coraz bardziej i z roku na rok inaczej.
Kocham muzykę, codziennie inną ale codziennie dobrą.

I chyba o tym będzie to co tu będę pisać. Przedstawianie się i tak nie ma sensu bo większość osób które będzie tu wchodzić mnie zna a jak mnie nie zna to co mu po informacji jak mam na imię, gdzie mieszkam i czy mam rodzeństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz