12 stycznia 2010

Trasasasa na DVD

Zaczęłam już ostatnio podejrzewać, że Kabaret Moralnego Niepokoju nie panuje nad częstotliwością wydawania przez siebie DVD. Co pojawiłam się w Empiku tym było tego więcej i więcej. Aż ostatnio ujrzałam na półce nowiutką płytkę z zapisem Trasasasy. Program ten dane mi było zobaczyć na żywo i wspomnienia mam co najmniej dobre więc skusiłam się wydać pieniądze otrzymane na święta licząc, że Moralnym udało się przenieść chociaż odrobinę występowej atmosfery na płytę. Jeżeli chodzi o graficzną warstwę wydawnictwa to jest całkiem przyjemna, nigdzie nie publikowane zdjęcia z promocyjnej sesji zdjęciowej (albo po prostu to ja się ich nigdzie wcześniej nie dopatrzyłam). Jeżeli sięgnę pamięcią do czerwca to z pewnością stwierdzę, ze Trasasasa, to najlepiej i najsprawniej zrealizowana kabaretowa trasa koncertowa. Zaczynając od supportu(przed KMN w kilku miejscach występował kabaret Czesuaf) przez scenografie po pokoncertowy sklepik z gadżetami. Podobnie jest na DVD zrealizowanym w poznańskim teatrze. Perfekcyjnie przygotowane stroje, dekoracje, muzyka na żywo. Zestaw skeczy jak dla moralnych dość charakterystyczny, jeżeli nie widziało się programu na żywo to znaleźć można również kilka nowości, nie prezentowanych w telewizji. Oczywiście na płycie można też znaleźć takie znane szerokiej publiczności skecze, jak "Ekolodzy", "Drzwi" czy "Rozmowa Badyla z Tatą". Jako ciekawostkę na płycie potraktowałam obecność bardzo starej piosenki "Ten lub ten", która swój początek miała w Tygodniku Moralnego Niepkoju. Jedynie poznańską publiczność można określić jako małokabaretową bo czasem reakcje były mniejsze niż te jakich się spodziewałam. Jako dodatek na płycie znajduje się 14 minutowy materiał z trasy. Zobaczyć Roberta Górskiego wchodzącego z karę do wody w Lidzbarku Warmińskim...bezcenne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz