1 września 2011

Wakacje z telewizją, niespodziewana część 5 – The Best of Hrabi

Drugi dzień poznańskiego festiwalu Zostań Gwiazdą Kabaretu odbywał się w studiu TVP Poznań, która to telewizja część koncertu finałowego transmitowała na żywo. Cieszyłam się na ten koncert. Nie ze względu na telewizję czy występy laureatów (chociaż bardzo miło było znowu zobaczyć Ścibora Szpaka) ale ze względu na Hrabi.
Nie dlatego, że jakoś szczególnie się za nimi stęskniłam, w końcu podczas wakacji widziałam ich dwa razy, na Mazurskiej Nocy Kabaretowej i w Węgorzewie a i „Savoir Vivre” widziałam już parę razy a w Szczecinie niedługo czeka mnie maraton „Co jest śmieszne”. Cieszyłam się na ten występ ze względu na materiał jaki mieli zagrać. Nie wiem, czy kiedykolwiek zdarzyło się już, że Hrabi gra występ składankowy z kilku programów, jeżeli nawet tak to w dalszym ciągu jest to ewenement. Tym  bardziej, że zestaw skeczów jakie Hrabi miało zagrać na tym występie wybrali sami widzowie w głosowaniu internetowym (bez facebooka ani rusz...)
Wyniki plebiscytu były takie jak się spodziewałam, i w sumie, były zadowalające, sporo skeczy z „Savoir Vivre” i te największe hity z innych programów, takie jak „Piosenka ciążowa” czy „Gadułki pączuszka” czyli popularny Dziubas czy najpopularniejszy w Internecie skecz Hrabi, „Słaba Płeć”. Generalnie, zawsze wiedziałam, że Hrabi przywiązuje dużą wagę do swoich występów, ale przy skeczach, które już dawno były  nie grane spodziewałam się małych potknięć, wręcz byłam już gotowa je wybaczyć.
A tu niespodzianka! Hrabi jak zawsze byli przygotowani na najwyższym poziomie, tak jak program ułożony w ten sposób grali od zawsze. Zabrakło mi może trochę konferansjerki, która uzupełniłaby zapowiedzi do skeczów. Poza hitami Hrabi zagrali też zwiastun nowego programu, czyli jeden skecz z „Co jest śmieszne” czym strasznie zaostrzyli mi apetyt na ten program, czuję, że warto się będzie wybrać.
Wszyscy się tym występem spisali, i publiczność wybierając dobre numery i kabaret z przygotowaniem się do występu a nawet organizatorzy z naprawdę fajną scenografią. Oj lubię chodzić na takie występy i oby było takich więcej.

Lista skeczy:
1.       „Nie ciąg”
2.       „Podryw”
3.       „Mąż bardziej ciapa”
4.       „Kultura picia”
5.       „Zamiana emocji”
6.       „Erotyk”
7.       „Urząd skarbowy”
8.       „Piosenka ciążowa”
9.       „Rodzaje tancerzy”
10.   „Gadułki pączuszka”
11.   „Lopeza Ryk”
12.   „Słaba Płeć”
13.   „Song porzuconej”
14.   „Pieśni Biesiadne”
15.   Zwiastun nowego programu
BIS:
16.   „Pocałuj Małpoluda”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz