31 marca 2012

Sadhappy, happysad w Słowianinie

Nie byłam w Słowianinie, długo, długo, długo, miałam iść chyba jakiś rok temu na koncert solo Roguckiego, który odwołali a tak, to chyba ostatnio 19 marca 2010 na Strachach na Lachy, a na happysad nie byłam jeszcze dłużej, chociaż to chyba też były okolice początku roku 2010. Nie ważne, ważne, że mimo złych koncertowych doświadczeń wróciłam do koncertowej wersji happysad.
I okazało się, że słusznie, bo jakoś tak, przyjemnie było, być może, dlatego, że cały ten czas schodzenia się ludzi, którego tak nie lubię spędziłam na schodkach wręczając ulotki Szczecin Baltic Rock Meeting (a TUTAJ jest link do szczegółów tej imprezy) i przyszłam sobie dopiero na sam początek koncertu. Teraz pora się chyba wytłumaczyć, skąd to odwrócenie wyrazów w tytule,  momentami repertuar był tak dobrany, że nic tylko popaść w depresję, nagromadzenie tych smętnych piosenek było aż przesadne, może lepiej by było je poprzetykać tymi weselszymi a nie zrzucać wszystkie razem? Nie wiem, ale było moment, że czułam się tym koncertem przytłoczona. Chociaż nie ukrywam, że podobało mi się bardzo, dawno nie miałam okazji sobie pośpiewać i poskakać. Tak się zastanawiam, na co tu jeszcze ponarzekać, ale nie bardzo wiem do czego się przyczepić, obsuwa była, nie powiem, że nie, około pół godziny ale spędziłam ją przy drzwiach rozmawiając z ochroniarzami i witając raz po raz pojawiających się znajomych. Trochę zaskoczył mnie fakt, spisywania oświadczeń o sprawowaniu opieki nad małoletnimi, ale pomysł popieram, takie koncerty to nie miejsce dla dzieci pozostawionych bez opieki.  Nie było zbyt dużo piosenek z nowej, nadchodzącej płyty, ale dla mnie to akurat dobrze, bo chodzę na koncerty głównie żeby się bawić do tego co już znam. Nagłośnienie, forma zespołu…wszystko na przyzwoitym poziomie.
Aż chciałoby się chodzić na tylko takie koncerty, czego sobie i Wam życzę ;)

Specjalne podziękowanie dla pana Marka Pawlaka z Agencji Koncertowej Brandhouse za możliwość uczestniczenia w koncercie.
Po kliknięciu „Czytaj więcej” można zapoznać się z koncertową setlistą.

Setlista:
1.Mów mi dobrze
2.Bakteryja
3. Zanim pójdę
4.Ja do Ciebie
5.Jałowiec
6.Partyzant K
7.Tak się boję
8.Taka Historia
9.Pętla
10.Piękna
11.Łydka
12. Taką wodą być
13.Sami sobie
14. Pani K
15.Ciało i rozum
16.Długa droga w dół
17.Milowy Las
18.Damy radę
19.W piwnicy u Dziadka
20.Nie ma nieba
Bisy: (kolejność może być różna od faktycznej/lista może być niepełna)
1.Made in China
2. 30 raz
3.Jeśli nie rozjadą nas czołgi
4.Nic nie zmieniać
5.Lęki i fobie
6.Wszystko jedno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz