7 sierpnia 2011

Roczek ledwie poukładanego pamiętnika.

                               To już rok od kiedy możecie czytać to co udaje mi się lepiej lub gorzej sklecić na klawiaturze swojego komputera. Ależ szybko zleciało, nie wiedziałam że jestem tu już tak długo.  Przez ten czas udało mi się opublikować 79 notek (ta jest 80, akurat się złożyła okrągła liczba) z czego 61 zostało napisanych już specjalnie na tego bloga. Całkiem sporo jeżeli weźmiemy pod uwagę moje lenistwo. Rekordowy pod względem pisania był grudzień 2010 w którym opublikowałam aż 10 notek.
                Uwielbiam sposób gromadzenia statystyk na bloggerze, bo oprócz tego, że mówią mi one, że przez ten rok było Was tu 5788 osób (wow!). To mogą mi one powiedzieć też to, co czytacie i jak tu trafiacie. Ujawniam zatem trochę tych statystyk:
  • Miesiąc, w którym najwięcej osób odwiedziło bloga to listopad 2010 – 633 wejścia, a najmniej – 95 w sierpniu 2010
  • Najchętniej czytaliście notkę pt. „Coma w trzech smakach”  - 407 wyświetleń
  • Aż 1362 osoby trafiły na bloga wpisując jakieś hasło w wyszukiwarkę Google
  • Najczęściej wyszukiwanymi słowami po których wyświetlił się blog były:  „Lennika”, „Artur Andrus” , „Kabaret Tłum”
  • Najdziwniejsze hasła jakie dostrzegłam po których wyświetlił się blog: „co zrobić jak się ma Limo?”, „ktoś widział Bartka Kurka z dziewczyną”, „jak zostać reporterem ekabaret” (pozdrawiam obie te osoby, przykro mi, że nie dowiedzieli się z tej strony tego, czego chcieli)
  • Poza Google, na bloga trafialiście najczęściej klikając w odnośniki na forum Comy, gdzie ktoś umieścił jeden z moim wpisów, z blogów Daguchny i Meidzi, no i tradycyjnie odnośników na Facebooku i Photoblogu
  • Najwięcej czytelników bloga korzysta z przeglądarki Firefox (2072) i systemu Windows (5500)
  • Najdziwniejsze miejsce z którego odnotowano wejście na bloga: Izrael
  • Notki najczęściej były tagowane słowem „Kabaret” (51) następny tag to „Relacje” (49)


10 najczęsciej czytanych notek:
  1. Coma w trzech smakach  (407 odsłon)
  2. Coma w nowym klimacie (237 odsłon)
  3. Kabaret Limo spełnia marzenia (137 odsłon)
  4. „W górę serca Polska wygra mecz”  VIII Memorial im. Huberta Wagnera w Bydgoszczy (108 odsłon)
  5. Kabaret Tłum na KA BA RE TONIE (73 odsłony)
  6. Zrób kabaret do telewizji, czyli nie musi być śmiesznie, musi być głośno (67 odsłon)
  7. Wakacje z telewizją cz.1 „Gdy tanio spędzić ktoś chce, waka waka wakacje, to leci tam gdzie czeka na niego słoneczna Afryka” (57 odsłon)
  8. „Życie jest dziwne, eh!” Artur Andrus w Klubie Delta (54 odsłony)
  9.  Od Domu Kultury do Szczecińskiego Domu Sportu. Śmiechosteron razy dwa, czyli weekend z KSM (49 odsłon)
  10. Roguckiego wizja dźwięku (48 odsłon)



Szczerze mówiąc, nie wiem czy to dużo czy to mało, ale mnie cieszy. Bardzo cieszy mnie każde wejście przez Was na tego bloga, a każdy komentarz cieszy o stokroć bardziej a jeżeli kogoś zainteresowało to co piszę to cieszę się tysiąckrotnie bardziej. Życzę sobie aby dalej Was było tyle i żeby pisanie tutaj dalej przynosiło mi taką radość jak dotychczas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz